miercuri, 21 iulie 2010

Sper sa va placa...

Chestiile astea sunt de cateva zile...e prea cald sa mai fac ceva...chiar si ceva simpluMySpace
Vereau apaaa....foarte,foarte,foarte multa apa
Vorbeam cu o prietena pe mess (Mirela) si mi`a trimis o melodie care mi`a adus aminte de "Naruto"....doamne ce`mi mai placea anime`ul astaMySpace ... ce vremuri...
http://www.youtube.com/watch?v=FwLC4U4_QvQ
Asta mi`a placut cel mai mult...MySpace Mi`e cam somn...MySpace
As mai scrie cate ceva dar sunt prea obosita...asa ca mai asteptati pana maine
Bye
MySpaceApropo...Va pupa Kami! >:D<

7 comentarii:

  1. da si mie imi place melidia:X...pana la urma ai baut apa:))?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo da xD Ce mai ascultam melodia asta :)) Cine sa stie mai bine ca mine :-"

    Daca eram acolo erai satula de apa :3

    Era toata pe tine *evil*

    RăspundețiȘtergere
  3. vai tu naruto!...of doamne 8-|...du-te la mare acolo e apa muuuulta

    RăspundețiȘtergere
  4. apa*..uitasem sa scriu:D

    RăspundețiȘtergere
  5. nici ce scriu eu nu mai stiu...am scris de 2 ori apa si am mai si precizat k am uitat sa spun....of Doamne!unde-mi sunt mintile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Undeva departe... prin Irlanda... God Knows...

    RăspundețiȘtergere
  7. mda...''undeva departe...prin irlanda''...God knows that my minde is not there...at least not now...of monik monik!

    RăspundețiȘtergere