sâmbătă, 17 iulie 2010

Azi am fost la plaja...

Azi am fost la plaja cu AlexMySpace....a fost ataaat de tare....ma mir cum de mi`a dat voie bunica`meaMySpacema rog...ca doar n`o sa ma supar din astaMySpace...m`am bronzat nu ca nu eram de la mama natura :)) dar totusi...



Acum s`ar pute sa mai merg cand vine mami.... MySpace
In rest vacanta asta este la fel de plictisitoare..nimic nou sau interesant...si observ ca`mi trece obesesia asta cu Justin Bieber...mda....poate peste vreo 2 zile voi fi innebunita dupa Jonas Brothers :))...
Cu dragostea...(ce subiect interesant :)))...habar n`am si nu cred c`am avut vreo data...mda..acest subiect este cam plictisitor....MySpace
Ce`o sa fac maine?MySpace...nu stiu...poate ma trezesc pe la 10-11 ma uit la TV apoi poate mananc ceva,dupa PC iar TV...si apoi iar chestii plictisitoareMySpace
Daca mai apare ceva nou va mai anunt eu...
Bye
MySpace

2 comentarii:

  1. poate poti veni la mn maine dka ma lasi sa vb cu bunica ta...dar nu ai spus ca vroiai sa mergi ft ft mult la plaja pt ca era o zi mai speciala(ai ratat-o ce-i drept,dar...)si Justin Biberon...bleah..uart si fara voce baiat...Jonas Brothers...yaa...mai ales Nick(e asa dragutz...8->)

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost la plaja dar ma vreau.......da si cu baieti....te descurci tu;)

    RăspundețiȘtergere