sâmbătă, 24 iulie 2010

Din cauza caldurii...


Din cauza caldurii teribile  nu prea pot sa fac nimic...MySpace
Acum cateva zile eu Alexandra si inca cativa...vorbeam despre MySpacenu mai stiu sigur despre ce... parca ceva legat de o fetita de vreo 4 ani...si eu am spus ceva de genu`...
*1.E prea mica
2.Suntem lesbi :
Dar adevarata replica era:MySpace
*1.E prea mica
2.NU suntem lesbi :
Mda...acum nici mie nu mi se pare foarte amuzant dar atunci era chiar super amuzant...

Sau intr`o zi  mergeam cu Mirela pe strada (a fost acum cateva luni si chiar nu`mi aduc aminte despre ce era vorba) si i`am zis ceva care suna cam asa:
*Nu sunt pe dos
Ce vroiam eu sa spun e ca:
*Nu sunt pe invers
Sia atunci mi se parea amuzant...MySpace
Mai sunt faze" amuzante"...cum ar fi:
*Eram la scoala aveam istorie si mi`am adus aminte de o faza foarte tare (v`o spun mai incolo) si nu ma puteam abtine din ras si din cauza mea a inceput si Mirela...apoi si Ionela si Catalina....dupa catva timp vine si profa si ne intreaba de ce radem..si nimeni in afara de mine nu stiau de ce rad...iar eu nu puteam sa`i spun profesoare din cauza rasului...dupa ce m`am calmat i`am spus ca mi`am adus aminte ce`a patit ultimul meu Modelino...si`a inceput si profa` sa rada...
Deci ce s`a intamplat cu modelino...
Era Monica la mine,vorbea la telefon cu prietenul sau si era suparata...iar eu fata bunaMySpaceam vrut s`o inveselsc facand diferite forme cu acel modelino...n`am reusit...apoi (acel modelino era rosu...)si l`am bagat in gura facandu`l sa arate ca o limba cu ochi si gura...si l`am inatins atat de tare incat s`a spart MySpace...aveam gura plina de porcaria aia de creta sau orice era...stiu doar ca era alba...si pentru ca nu era de ajuns a cazut si pe pat si pe jos...MySpacedar cel putin am reusit s`o inveselesc pe Monica MySpace(mi`am dat seama ca nu mai era suparata pt ca atunci cand s`a spart porcaria aia de modelino a inceput sa rada atat de tare incat a auzit si bunica`mea care era afara)...
Mi`e cam somn asa ca aflati mai multe "chestii" si alta data....
Bye
MySpace

3 comentarii:

  1. vai mie!canicula asta dauneaza la unii...stii exista o expresie,da nu-i prea frum asa ca nu o zic(monik cred k stii tu)...of amintirile astea!8->...rasetele astea!8->(sper k stii aluzia);)

    RăspundețiȘtergere
  2. ai uitat sa mai scri multeeeee chestii sau faza aia cu respiratia:))...

    RăspundețiȘtergere