sâmbătă, 3 iulie 2010

M`am gandit...

M`am gandit sa scriu ceva despre colegii mei (de care ,din pacate,ma voi desparti in acest an MySpace)...Stiu ca tuturor ne va fi greu dar vom trece noi si peste asta plus ca nici macar n`a inceput anul scolar MySpace... oricum vreau sa stiti ca am cei mai buni colegi pe care i`ar fi putut avea vreodata o fata ca mine in scoala primara si cea generalaMySpace
Ma rog..deja sunt prea sentimentalaMySpace

Asa ca daca nu aveti ce face ...cititiMySpace:(Si ca sa nu se supere nimeni voi incepe alfabetic)
-A. Zori~este un baiat...hmm...pai cam dificil,artagos,amuzant dar si prieteos si intodeauna stie sa te binedispuna MySpace
-B.Robert~pai...este un baiat pitic si cam prostut (ca sa nu fiu prea rautacioasa) cred ca el este bufonul clasei dar cred ca este si un baiat simpatic,fara prea multe griji care stie sa`si traiasca copilaria MySpace
-B.Mihai~noi ii spunem Mitza...este...nu stiu cum sa va spun...un copil ca toti ceilalti care...pff...ma rog...nu prea stiu ce sa va spun despre el...desi fizic este perzent mai meru,cu mintea este cu totul in alta lume...MySpace
-B.Niculae~noi ii spunem Beje...este un tip de gasca si mai nou foarte "cool" iar unele fete de`a 7`a sunt "innebunite" dupa el :))...in rest le mai trage el cateodata cu partenerul sau Zori..dar...trecem cu vedereaMySpace
-B.Aurelian~este un baiat foarte de treaba si super innebunit dupa fotball....spera ca intr`o zi sa ajunga ca Messi (cred ca asa se scrie)...si sa stiti ca nu`i rau deloc (in cls a 6`a am luat locul II pe scola iar intr`a 7`a locul I)...si eu una cred ca au castigat pt ca noi(fetele) le`am tinut galerie[(in afara de tpate astea este un prieten adevarat care stie sa tina bine un secret(nu chiar foarte bine)]MySpace
- C.Iionela~este cea ma destreapta eleva din clasa in fiecare an a luat premiul I si este chiar de treaba inafara de faptul ca nu poate pastra foarte mult un secret...este foarte buna prietena cu Catalina si sunt cele ma "dorite" (nu mi`a venit in minte alt cuvant) din clasaMySpace

-C.Cosmin~noi ii spunem Cinca...este cam dolofan si atunci cand ma enerveaza il cam bat...dar sa trecem peste....la fel ca si miene are parintii plecati in strainatate.. dar spre deosebire de mine el nu invat si nici nu frecventeaza scoalaMySpace
-C.Mirela~cea mai buna prietena a mea din clasa a 5`a(si in celelalte clase ne`am inteles bine dar nu ca acum)ne mai ciondanim noi ca orice prieten dar tot noi ne`npacam...este o fata foarte buna la suflet care stie sa respecte si cel mai marunt lucru...MySpace
-G.Costantin~un baiat ca toti ceilalti cu o inima mare si cu o prietena care il iarta pentru orice greseala...iar cand e vorba de bataie el e primu`(doar gura`i de ei :)))...dar este si un prieten adevaratMySpace
-H.Andreea~o fata care de la un timp a luat`o pe aratura asta din cauza anturajului...dar cred ca este o tipa care poate mai mult si daca se straduieste va reusi sa devina o persoana mai puternica cu o vointa si mai mareMySpace
-H.Alexandru~acest baiat are...hmm...(e 11 noaptea asa ca nu am prea multe idei) plin de vointa si daca vrea sa faca un lucru il face daca nu vrea sa faca ael lucru nu`l face...aaa...si era sa uit si el la fel ca Aurel este un fotbalist de care sunt mandra...MySpace
-I.Camelia~asta`s eu...pai...despre mine....sunt o fata nu stiu..aici las colegii sa comenteze...ok? (pentru ca eu mi`am spus parerea despre ei asa ca`i randu` vostru)MySpace
-M.Alexandra~aceasta fata este deseori discriminata din cauza aspectului...chiar si de mine...dar daca stim cu sa ne comportam cu ea este chiar de treaba...MySpace
-O.Gabriel~el este unul din acei baieti linistiti cu capul pe umeri...care nu se da in vant dupa invatat dar daca sti cumsa`l ei te vei intelge foatre bine cu el :)MySpace
-P.George~cred ca este cel mai "aratos baiat..o.o stai mai este si beje ...[aici ma refer la patratele(stiti voi fetelor :X):))]...din cate mi`am dat eu seama este un baiat care stie,incearca,si reuseste sa`si ajute parintii(si il admir pentru asta)...nu pot spune ca la scoala este foarte destept dar se straduiesteMySpace
-S.Serhat~fostul meu coleg de banca cu care m`am inteles foarte bine un semestru intreg (in afar ade faptul ca`l mai ciufuleam din cand in cand)...este un coleg pe cinste si foarte destept plus ca m`a cam ajutat sa invat cat decat la mate...intodeauna ma pot baza pe elMySpace
-S.Bogdan~cel mai cuminte baiat din clasa..dar si cel mai timid si emotiv...asa este de cand il stiu...are doa 2-3 prieteni in clasa cu care se intelege mai singur este genul de copil singuratic..cel mai bun prieten al lui este chiar el si nu`l invinovatesc...mai exact Bogdan este genul de baiat singuratic,timid si emotiv...MySpace
-T.Catalina~una dintre cei mai buni...iar cea mai buna prietena fiind Ionela...fara incurajarea prietenei sale este o fata timida...dar alturi de Ionela este increzatoare si "plina de putere"...iar ele nu pot sta mult timp una fara cealaltaMySpace
-V.Marius~pai..nu am prea multe de spus...inafara de faptul ca intr`un fel si el este discriminat de culoarea pielii..dar eu una nu`l discriminez....este un baiat ca oti ceilalti...doar ca putin cam sarit...MySpace
-Z.Cristian~un baiat foarte...nu stiu sigur cum...poate un tip cu multa personalitate care este fan manele..dar inafara de toate aste este un baiat foarte bun,prietenos,si amuzantMySpace

Ei sunt "scumpii si adorabilii" mei colegi de care cu greu te poti desparti...
Mi`as dori ca acest post sa ramana ca amintire multa vreme de acum incolo :)
Oricum..acum ne asteapta clasa a 8`a deci...mai avem de asteptat pana la banchet...
Cred ca asta a fost cel mai lung post al meu...dar a meritat
Bye (ooo...si daca am gresit pe undeva sa stiti ca am facut postu` pe la 11)
MySpace

9 comentarii:

  1. :)) dragutz si a fost foarte tare faza:"in rest le mai trage el cateodata cu partenerul sau Zori..dar...trecem cu vederea" e vb de Beje:))

    Bv`0 Camy si abea astept sa ne apucam de hairstyle si make-up

    Voi fi modelul tau:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Camii:-w...Cum adica`"Catalina e timida":))...Da in rest imi convine;):-<...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai zis ca la tine ne lasi pe noi sa comentam:d...

    Asa..Deci Cami este o persoana foarte emotiva`..dar cand am vazut`o ultima data in vacanta ma ramas socataa`:o..Adica nu era aceea persoana de la scoala care isi vedea de treaba ei si vorbea numai atunci cand era intrebata...In fine:-j..

    Ea este o persoana foarte amuzanta..stie sa se distreze si cel mai important O prietena adevarataa`>:d<[Cel putin pt mine;):-<]...

    Aaa...era sa uit..Cami este si desteaptaa`;)..Si batausa`:">..[N`o sa uit niciodata bataia care i`a dat`o lui Cinca`:))OMG:O =))]...

    Deci cam atat despre Cami >:D<..

    RăspundețiȘtergere
  4. Woow..chiar ma crezi o prietena buna :">...
    Si in legatura cu bataia pe care i`am dat`o lu` Cinca si`a meritat`o [-(
    Mda..stiu ca ultima data cand ne`am vazut n`am fost in apele mele...de ce?...nici eu nu stiu prea bine...oricum sper sa nu ma schimb prea mult in vacanta ^^'

    RăspundețiȘtergere
  5. Alba ca Zap@da4 iulie 2010 la 12:33

    ai dreptate catalina ai descris-o bn...insa eu nu stiu ce sa mai zik despre tine pt ca nu stiu cum ai fost anul asta...oricum a fost frumos cat am fost in cls voastra,dar cine stie poate vine cnva la mn la lc :>(nu camy,poate vi tu...eu muzik tu desen ;))...in rest imi place postarea..

    RăspundețiȘtergere
  6. Alba ca Zap@da4 iulie 2010 la 12:34

    app..cine e marius?..am uitat eu pe cineva?:-S

    RăspundețiȘtergere
  7. da...dar te rog nu mai dezvalui secrete :))sti tu (patratelele......):))
    asa despre cami .....cami este o persoana emotiva,putin copilaroasa si prietena mea:P ........am uitat un lucru nu o inervati ca va bate (va da cu capul de toti pereti:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. da ai dreptate nu vreau sa ma despart de uni colegi..............:((

    RăspundețiȘtergere
  9. avem niste colegi....OK:));):*:*:*:**:*

    RăspundețiȘtergere