marți, 27 iulie 2010

Pentru ca Moni sa nu se supere...


Sa va spun mai pe larg ce s`a intamplat la Ruxy... Deeci...
*Pe durm erau niste copii...cred ca aveau vreo 5-6 ani :-??....unul dintre ei avea bicicleta...ceilalti 2 vroiau si ei sa se plimbe..da` copilu` cu bicicleta n`a vrut sa le`o dea...asa ca cei 2 suparati spuneau... "-Ba...hai sa mergem...nu vezi ce zgrcit e asta!?" "-Da ma...eu nu mai vorbesc cu el niciodata!!!" Baiatu` cu bicicleta:"MySpace" Si`au tinut`o asa pana am ajuns la Ruxy...
*Ajunsa la Ruxy... Monica`mi fura cadoul...i`l da Ruxandrei..eu obisnuita cu monica nu fac nimic...MySpace Moni imi face cunsotinta cu Irina...pe Veronica o cunosteam deja....MySpace Ele deja mancasera...asa ca se rugau de mine sa mananc...mie nu prea imi era foame...ca sa nu par prea nesimtita iau si eu un "fish fingers"...apoi facem noi niste poze...sidupa toooortuuul...a fost foarte bun...MySpace *Dupaa...in casa unde am jucat twister...si daca nu mi se punea un afurisit de carcel o invingeam pe Monica MySpace Apoi s`au mai jucat Roata Norocului(eu nu...de ce?...pentru ca este foarte plictisitor...la fel ca monopolis MySpace)
*Apoi am plecat acasa...MySpace *Ajunsa acasa ma trimite bunica`mea la magazin...ma insoteste Alexandra cumpar ce trebuie...ma duc in casa...ma`ntrorc afara ma intalnesc cu Ruxy si Vero le conduc (nu stiu unde :-??) apoi iar merg la magazin(a uitat bunica`mea sa`mi zica de cafea :|) Cand ma intorc un baiat tranverseaza linia (chiar nu stiu cine era :-") Se`npiedica el...cat pe`aci sa cada..mai vine unu` dupa el nu stiu ce vb ei...ajung pe partea noastra...tipu` care s`a impiedicat se uita la mn..o ia in fata...iar eu ajung fericita acasa... *Pe seara stateam si eu pe net ca un copil normal si se ia curentu si`ncepe brusc sa tune si sa fulgere...urasc foarte tare tunetele MySpace Bunica`miu n`avea nici o treaba el manca linistita afara :|...iar mie cum imi era frica singura in casa (si bunica`mea era tot afara) m`am dus si eu cu ei..dupa ce s`a linistit m`am pus la calculator...am stat pana la vreo 12 (nu mai stiu sigur :-??)...apoi m`am pus la TV am stat pana la 1 apoi..de dimineata m`am trezit pe la 11 MySpace Deci Ruxy..acum sper ca inteegi de ce ma trezesc eu mai meru pe la 10-11 :) Bye MySpace

13 comentarii:

  1. Nu... nu va intelege pentru ca ea s`a culcat la 3 si s`a trezit la 9. Si era fresh! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Si... sigur nu stiai cine era baiatul care traversa linia?;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca`l cunosc :-"...poate l`am mai vazut pe la scoala..dar nu nu`l cunos...dar era simpatic :">...si nu arata prea rau...plus ca avea cateva si patratele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaaai.... Patratelele astea xD La ce iti folosesc daca nu il cunosti?;;) Poti si poate trai si fara patratele... :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu`i vorba neaparat de patratele...si poate ca`l cunosc :-"...da` cred ca el nu ma prea cunoaste :(

    RăspundețiȘtergere
  6. va ce discutii..ale naibii patratele camy tu doar dupa asta te uiti...si da eu sunt fresh indiferent de ora la care ma culc si ma scol(nu ca monik care s-a culcat la 3 sj s-a sculat la 10:33)...;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi e dragut si fara patratele ^^...:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai zis`o de gura noastra :)) Nu e vina mea... Oricum... noroc cu Vero xD

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba n`am zis`o de gura voastra [-(...Cristi e dragut oricum :X (sper ca habar n`are de acest blog :-$)...si care`i faza cu Vero?

    RăspundețiȘtergere
  10. Camy eram si eu de fata si baiatu` misterios da era cristi:))

    RăspundețiȘtergere
  11. era cristi baiatul misterios?!...camy nu-ti mai recunosti izbirea?!...

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristi?!?!...era Cristi?!?!...nu mi`am dat seama :-"

    RăspundețiȘtergere
  13. minciunik tre` sa ti se zik de akum :)).....si era Cristi nu mai sti m`ai intrebat pe mn park cine e si apoi ti`ai dat seama k e el:))

    RăspundețiȘtergere