miercuri, 18 august 2010

Un nou look...:>


Azi am fost azi in oras...si...m`am tuns si m`am pensatMySpace
Mie una imi place foarte mult
MySpace

Cand m`am tuns a fost ok :D
....
Dar cand m`am dus la pensat...
MySpace
Doamne ce frica imi era...
Deci...era o masa(ceva in genul celei de msaj :-??)si m`a pus sa ma urca pe ea...mi`am luat inima`n dinti si m`am suit pe chestia aceea
MySpace
Eu fiind urcata mi`a pus o chestie luminoasa (ca cea de la operatii...putin mai diferirita)in fata...doamna de acolo isi pregatea instrumentele
MySpace
A inceput sa ma dea cu nu stiu ce chestie pe sprancene...apoi a inceput chinul
MySpace(ma rog...uneori durea alteori nu)
apoi am ajuns acasa...imi spun bunicii mei ca au fost niste colege sa ma ia afara...iar eu am spus ceva foarte inteligent
MySpace:"Si de ce nu m`ati lasat?!?"
Mda...cred ca avea ceva in cola pe care am baut`o... eu eram cu maica`mea in oras iar eu l`am intrebat pe bunica`miu de ce nu m`a lasat cu fetele :
Ceea ce vroiam eu sa spun este:"Si chiar daca eream acasa nu`mi dadeati voie
MySpace"
Ma rog...cam atat pentru azi :D

Bye
MySpace

5 comentarii:

  1. So... faza cu "de ce nu m`ati lasat" a fost de nota 10 :)) Siii... ca tot veni vorba... de unde ai tu poza de la banner si profil? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cont de unde o are dar e mult mai potrivita pt tema blogului decat aia facuta in photoshop sj e si mai dragutza sj chiar k faza aia a fost tare:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda stiu...faza aceea a fost penibil de amuzanta...chiar si maica'mea a ras de i'au dat lacrimile :))

    RăspundețiȘtergere
  4. sa'ti fie de bine:*
    app iti sta foarte bine pensata:):D

    RăspundețiȘtergere
  5. de parca sprancenele fac frumusetea fetei si in plus mie nu mi se parea ca aveai nevoie de pensare,mai ales ca esti cam mica ca sa te pensezi,o sa-ti creasca mai repede...ma rog,nu ma bag...

    RăspundețiȘtergere