marți, 3 august 2010

Ce`am facut in ulrimele zile...



Pai...ca de obicei m`am plictisit de moarte MySpace...Dar pana la urma am convins`o pe mamaia sa mergem la Cumpana (la verii meiMySpace)...
Sa va explic mai pe larg ce s`a intamplat:
*Am urcat in masina...mamaia s`a asezat pe un scaun cu o baba (parca)...iar eu pe ultimele 2 cu un tip..pana la jumatatea drumului n`am vorbit apoi s`au aezat niste mosi langa noi si`au inceput sa vorbeasca de cat de "rea" si "proasta" este tara noastra...
Habar n`am ce mi`a spus tipu` da mi s`a parut ceva amuzant si`am inceput sa radMySpace apoi a ras si el MySpace..si am inceput sa radem de cei 2 mosi MySpace...
M`a mai intrebat el cateva chestii si trebuia sa plecam mi`a dat el frumusel id`ul ..si cam atat
Apoi am urcat in masina pentru Cumpana...maaree plictiseala MySpace
*Am ajuns la Cumpana verii mei nu erau acasa ca de obicei ...ma plictisesc (iar) de moarte...dar apare Mariaan ^^...ma ia cu el..nu am facut mare lucru` da a contat ca m`a luat cu elMySpace...era sa si uit m`a plimbat cu scuterul :X...mi`a fost o fricaaaMySpace...da` a fost ok :D
Cand i`am spus maicami...Doamne ce s`a suparat..a inceput sa tipe la telefon..."-Cami!!!sa nu te mai prin vreo data pe asa ceva...puteai sa`ti spargi capul...bla bla bla"...da` ea` n`a vazut ca`s ok? ...ma rog...
Apoi el a plecat cu niste prieteni si`am stat catva timp cu Madalin si Mihai :)...apoi cu madalina...dar probabil se saturase`ra de mine si m`au adus in casa MySpace
*A 2`a zi ceaa maai maaree plictiiseaala...mai rau decat acasa...niciunul din vrei mei n`a prea vrut sa stea cu mine (sunt chiar asa o sperieroare? MySpace)..dar matusi`mea mi`a luat inghetataMySpace
*Iar pe la 6-7 am plecat acasa :)


Si cam atat MySpace
Bye
MySpace

16 comentarii:

  1. mai Camy ma nute-ai gandit ca poate baiatul ala are prietena?:))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ce..nu m`am dat la el sau ceva de genu` :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. baiatu' e cam ciudat...dar camy daca la dastea ai ajuns sa te dai la baieti in autobus,a pai...devii fata obraznicuta ;)...imi place poza:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))Eu fata obraznicuta?! =))...vezi sa nu...daca vrei sa sti el m`a bagat in seama...nu eu pe el [-(...si cum a spsu mirela poate are prietena :-??...si mie nu mi se pare ciudat

    RăspundețiȘtergere
  5. da da bine bine cum spui tu ;):P...si daca nu are prietena?!ha!...o sa-ti cam placa de el:>...lasa ca vorbim mai incolo cand il vei cunoaste mai bine...si la cum sunt baietii,nu o sa-i pese prea tare ca are prietena si se da si la tn...crede-ma

    RăspundețiȘtergere
  6. Alba ca Zap@da spunea...
    "lasa ca vorbim mai incolo cand il vei cunoaste mai bine"

    dupa un an...
    Rux: Eu zic sa nu va grabiti... sa va cunoasteti mai bine...
    Kim: Ne`am cunoscut deja :-s
    Saiko: O s`avem un nepoteeeel! \:D/

    *Ruxy dies!!!*


    "cat de "rea" si "proasta" este tara noastra"
    Aveau dreptate mosii... Si Rux e de partea mea... nu Rux? Cred ca pot gasi ceva ce nu iti convine in tara noastra... umm... 3 litere:
    B
    O
    C
    Nu`i asa ca acum esti de partea mea? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi`am aduis aminte de ceva...care am uitat sa scriu
    Unu` din mosi:
    "-Nu vezi ce panarame sunt pe la televizor?!...gen Columbeanca...care ia la muie pentru celebritate (sau ceva de genu`)"
    Eu una nu mai puteam de ras...da` incercam sa ma abtin..tipu`de langa mine (Stefan) vorbea la telefon parca :-??
    ala mai batran se lauda c`a fost in America si ca aia`s mult mai civilizati decat noi si bla bla bla...8-|
    Nu vreau sa imbatranesc niciodata [-(
    Mi`e frica de ce pot deveni :-ss

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eheheeee... stiu eu bine... Ajungi ca bunica`ta! *evil laught*
    O sa stai cu Alexandra la coltul strazii si o sa ma barfiti! :3

    @edit
    Da,da... eu am sters postul pentru ca nu mergea editat [-(

    RăspundețiȘtergere
  10. Mda...visele mele s`au spulberat :))
    Tipu` cred ca are prietena...
    Sts lui: te iubesc :-$ :X

    RăspundețiȘtergere
  11. aja e monik sunt de partea ta...al draq BOC...da ''discutia'' ca in reclama n-ai tinut-o cu mn draga,ci cu tatal tau,uitasi?!...

    RăspundețiȘtergere
  12. ah camy!...blogul tau era aja frumos,dar banneru ala strik tot...dc l-ai pus? cn l-a facut nu se pricepe :P

    RăspundețiȘtergere
  13. iar u vei fi o baba daia inchisa in casa visand la tinerete si laaa...cristi...app,frumos mai vb mosii din zilele de azi,iji baga,iji scot etc etc.si ce vis spulberat?!nu-mi spune k incepuse sa-ti plak de el!nu vreau sa fiu rea dar,ti-am spus eu1 :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos:))
    Cea mai frumoasa parte e cea in autobuz cu baiatu` alaa`:>

    RăspundețiȘtergere