duminică, 8 august 2010

Ce discutie interesanta :>...

Recent am amflat ca mai multe persoane imi urmaresc blogul MySpace
Ma rog...vorbeam eu aseara cu Mirela pe la 00:23 (parca)
Si`am inceput o discutie foarte interesanta (vezi sa nu...da` a fost amuzant)
Imi spune ea cum as vorbi eu cu [,] Cristi la telefon MySpace:
Cami:-Alo!Cristi?!MySpace
Cristi:-Da...cine este la telefon?!MySpace
Cami:-Pai...sunt Cami...MySpace
-Si as vrea sa`ti spun ceva...MySpace
Cristi:-Ooo...zi CamiMySpace
Cami:-Pai sti....mie imi cam place de tineMySpace
Cristi:-si de ce nu mi`ai spus de la inceput...poate ne intalnim MySpace
Cami:-Nu eram sigura,da` tie`ti place de mine?MySpace
Cristi:MySpace-Da...dar nu am putut sa`ti spun...si atunci la biserica tu ai plecatMySpace
-Si atunci cand au strigat prietenele tale ca ma placi am vrut sa strig si eu taree sa ma auda toata Europa ca si eu TE IUBESC MySpace
-Deci...vrei sa fi cu mine?MySpace
Cami:-Pai..DAAA!MySpace
Si`au trait fericiti pana la adanci batraneti!

Doamne ce`am mai ras aseara =))
Si Mirela mama...tu chiar crezi c`am sa vorbesc eu asa cu [,] Cristi?
Ma rog a fost foarte amuzant...
Si daca ma`ntrebati...da...inca mai este caldMySpace
Cam atat pentru azi (cred :-??)
Bye
MySpace

14 comentarii:

  1. da deci la sfarsit ai schimbatx-(.. .si camy mama....am zis alea sa fac o mica gluma:))..deci unde's bany trebuie sa fiu platita nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos ar fi sa citeasca si el blogul...iar tu camy nici n-au curajul sa-l suni k u si pe mess cand vrei sa-i vb tremuri din toete incheieturile si dka ar fi sa se intamnple,te-ai balbaii...oricum da,interesanta discutie

    RăspundețiȘtergere
  3. si sfarsitul a fost altu,a ost asa: cristy:-poi camy vrei sa fi cu mine
    camy:da vreau
    autorul dici Mirela:si au trait fericiti mult si bine sa nu zic pana la batranete ca,camy o sa creada ca o fac batrana,dar daca ea cree ca la 13 ani este batrana:)) treaba ei la 80 cum mai este?:)):-?

    RăspundețiȘtergere
  4. la 80 e mumie...schelete trezit din mormant k sa bantuie strazile in cautarea altui corp >:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ruxy...de cand ai devenit tu asa sadica :-w

    RăspundețiȘtergere
  6. eh..prea multe carti citite cu morti sau fantasy..de park n-ai stii(cred k monik stie cel mai bn,nu-i aja monik? :>) si nu,nu sunt sadica

    RăspundețiȘtergere
  7. am uitat sa zic ceva... si mie imi este cald:));)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine chiar m`a speriat cartea aceea..mi`a plcut foarte mult dar crede`ma ca dupa ora 10 noapre nu mai citeam :-ss

    RăspundețiȘtergere
  9. camy dak vrei ii dau yo blog`ul lui cristi k sa nu te mai obosesti tu poate ne ajuta mada si cu lipeala:))

    RăspundețiȘtergere
  10. auzi cred k vara`sa(mada) ne`ar ajuta dupa ce ai vb uh cu ea ei i se pare k esti foarte e trb asa k....vreai sa`i spuna lu` cristi k ai vrea sa fi cu el dak vrei si tu desigur.....

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoasa poveste daca vrei pot aranja totu;;)numai daca vrei tu camy

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu...mersi..lasa...ce eu...neh...asta a fost doar pentru amuzament
    Plus ca ceea ce voi nu intelegeti e ca mie doar imi place de Cristi :)))
    Nu`l iubesc...si nici n`as avea cum pentru ca nici macar nu`l cunosc bine

    RăspundețiȘtergere
  13. cum adica iti urasc blogul unele persoan?:-?

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi urmaresc blogul :)))...nu imi urasc..

    RăspundețiȘtergere