marți, 16 august 2011

Vacanta...

Pentru inceput as vrea sa spun ca vacanta asta a fost cam nasoala (exceptand unele chestii :x)...
A fost o plictiseala mareee...
S'au intamplat destul de multe lucruri...nici nu stiu cu ce sa'ncep...
Am dat examenele...
La romana am luat 9.00 si la mate...5.70 :)) (ma asteptam la 4.50 :o :)) )
Da..eu si matematica x_x
Am intrat la Carol :-?...e ok...oricum,asta era liceul la care si vroiam sa merg :x.
Am inteles c'or sa ma puna la gatit :))...mda...:-??
Inainte de examene am mers intr'o excursie de 3 zile la Sibiu...n'o sa uit niciodata excursia aia =)).
S'au intamplat multe chestii pe drum cand ne'am du's...da' si cand ne'am intors :))
Oricum...a fost frumos.
Mai am cateva chestii de spus...dar ..poate le voi scrie alta data :)).
Si...cateva poze de la Sibiu :))...


Bumtzi bumtzii!!

-Neneaa...'dai si mie 3 lei? :o3

Varzaaaa...:)))

Si ne mai intrebam cine ne'a manact cozonacu'...:-w =))

Gust naspaaaaa!! :-&


Bye
   MySpace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu