luni, 22 august 2011

Doar la ore tarzii...

Mda...doar la ore tarzii imi vine inspiratia :))
Si nu,nu pentru make up ci pentru scris...mda..stiu...e ciudat dar mai scriu si poezii din cand in cand :)).
Nu sunt perfecte...dar exprima ce simt...si daca nu am  cui sa'i spun ce'am in suflet si ce ma roade scriu o poezie :)).
Nu stiu de ce tot rad...pentru ca n'am o stare de fericire...dar nici suparata nu sunt...
Oricum..prima mea poezie mai reusita a fost cea pentru scoala...a a parut si in revista (yeei :)) )
Dar aceea a fost citita mai intai de profa' de romana...si i'a placut...si,din fericire,a fost scrisa si corect :)).
Dar asta...poezia pe care'am scris'o acum,in graba..nu stiu daca e corect scrisa sau daca o poate intelege cineva...
Ma gandesc mult daca sa o postez aici sau nu...chiar daca n'am multi cititori,m'as simti cam rusinata...
In orice caz...cred c'o voi scrie....n'am nimic de pierdut...cred.
Sper sa va placa...cat de cat.


Stiu ca sunt mereu ciudata,
Ca sunt mereu fericita ,
Ca mereu rad,
Si ca mereu sunt asa.


Si stiu ca'ti place.
Iti place atat de tare incat negi,
Dar eu stiu ca tu defapt adori asta.
Si ca te simti mereu bine langa mine.


Tu imi dai puterea asta,
Tu ma faci sa ma simt asa,
Tu ti'ai da o mana pentru a nu ma schimba,
Si doar tu tii cu adevarat la mine.


Si eu tin la tine,
Si eu mi'as da o mana pentru a nu te schimba,
Si eu ti'as da toata puterea mea,
Si eu te'as face sa te simti ca in al 9'lea cer.


Siii...stiu ca toate astea ar fi adevarate
Daca ai exista...



Si numele ma gandeam sa fie ceva gen: Tu si Eu...
Nu sunt sigura...astept pareri...


Cam asta este...
Mda..nu mai am nimic de spus...
Asta a fost...


P.S:www.kami-things.blogspot.com


Bye
MySpace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu