joi, 11 noiembrie 2010

Ca de obicei...

Azi la scoala a fost...plictiseala...nimic interesant..
Mda...stiu nu mai am subiecte noi...
Eh...asta e...
Azi am dat test la chimie...la care sunt sigura ca voi lua 4 sau 5 (nu'mi place deloc profa' aceea :-$)
La ora de engleza (pe la sfarsit) a venit doamna directoare (pentru ca faceam galagie) si ne'a pus sa facem curat in clasa la plecare...l'ea dat amenda unor colegi pentru ca ei faceau cea mai mare galagie (nu'i adevarat,toti faceam...da'...deh).
Ultima ora am avut civica...unde ne'a corectat testele la istorie(si eu am luat 6 :-<)
Si...cam atat.

Dedicatii!!!
De la Mirela pentru mine (Kami) :D


De la Teo pentru Chu Chu

Si o dedicatie speciala....
De la Kami (eu =D) pentru Mirela...MOOOV :X:X:X

Atat momentan...
Mai astept dedicatii

Bye
MySpace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu