marți, 9 noiembrie 2010

Buuun...

Azi mi'a venit o idee...nu stiu sigur cat de buna este...dar vom vedea...
Paaai...MySpace
Daca vre'unul dintre voi ar vrea sa dea o dedicatie(sau mai multe)unor persoane sa lase un comentariu cu dedicatia si melodia...
Iar eu...in urmatorul post voi da dedicatiileMySpace

Trecand peste asta...
Azi la scoala a fost o plictiseaaaalaa...am mai avut si meditatii la matematicaa MySpace
Maine nu facem prima ora (Biologie)...
Avem de invatat la iostorie...
Teme la matee...

Dejea prea multe despre scoala...MySpace
Acum cateva zile mi'am facut cont pe facebook...(de ce nu?)
Siii am vazut o poza foartee tareee...as pune'o dar mi'e teama ca acea persoana sa nu treaca pe'aici
E muuuult prea amuzantaMySpace
Deci...mult prea multa plictiseala...MySpace
Cam atat...
Nu uitati de dedicatii!

Bye
MySpace

7 comentarii:

  1. da stiu cred despre ce persoana este vb asa ca nu....sio dedicatie asa de la mn pe Camy:))
    http://www.youtube.com/watch?v=PhnjZG03Tl8
    sper sa'ti placa melodia;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. app si mie nu mi s'a parut chiar plictiseala:D
    la scoala
    si la meditatii decat am copiat de pe tabla 8-|

    RăspundețiȘtergere
  3. app si azi cami a zis de 2 ori un cuv:> nu'i asa cami?:> :>
    :))=)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Shhhh...:-$
    Nu tre' sa mai stie nimeni
    E vina voastra...voi m'ati fortat :-<

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu si ceilalti
    :))
    a zis sa zic ca daca zic eu zici si tu si eu nu credeam ca era o pedeapsa
    :))):-??

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mai comentarii pe aicii :)) Dedicaţii dedicaţii... şi ca să.ţi fac în ciudă că ŞTIU că nu.ţi place muzica pe care o ascult ia de aici:
    Pentru Chu Chu de la... bineînţeles mine... Hmmm...
    Groove Coverage - Innocent
    Dacă vrei, dedicaţia poate fi şi pentru tine :D
    Cam atâta... Mâine mai postez aşa că te aştept cu comentarii pe blog. Somn uşor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ahh... şi dacă vrei un sfat sau ceva în legătură cu melodiile *Şi vreau şi eu să.ţi zic ceva* caută.mă pe mess... Oricum ies repede azi aşa că mai vb mâine... :)

    RăspundețiȘtergere