joi, 23 septembrie 2010

Top 5...

De ceva vreme (mai exact de acum o luna) m'am gandit sa postez un top 5
De fapt sunt mai multe top'uri...


I.Top melodii preferate:
1.Jump up
2.Beautiful Monster
3.Gettin' Over You
4.Not Afraid
5.Love is for free


Si sunt mult mai multe...dar...nu'mi vin in minte...


II.Top 5 carti preferate:
1.Ucenicul Vraciului


Si din pacate nu mai exista 2,3,4si 5 pentru ca asta este singura carte pe care am citit'oMySpace.


III.Top 5 filme preferate:
1.The Last Song
2.Love at First Hiccup
3.Toate seriile Twilight
4.Confession of a Shopaholi
5.Nanny McPhee (cele 2 serii)


Si mai suuuunt..in vara asta am vazut foaaaarteeee multe filme...


VI.Top 5 artisti preferati:
1.Miley Cyrus
2.Jonas Brothers
3.David Bisbal
4.Rihanna
5.Aici ii pun pe cei romani:Connect-r;Alex;Blaxy Girls;GrasuXXL;Guess Who;Smiley;David DJ Si Dony...etc


Sunt destui dar...e top 5...nu?


V.Top 5 persoane pe care le urasc:
1.Mimi
2.Mimi
3.Bianca
4.Mimi

Edit:  V.Top 5 persoane pe care le urasc:
1.Ionita
2.Mimi
3.Bianca
4.Mimi


Si cam atatMySpace...


Ma rog...probabil pe parcurs se vor mai schimba..dar momentan astea's ok MySpace

P.S:Nu ma'ntrebati de ce'am facut acest post pemtru ca nici eu nu stiu :-??

Bye
MySpace

4 comentarii:

  1. nu stiu ce comm' sa'ti dau:)) dar uite ca am scris ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi ca l-ai uita pe Ionita`:]]]

    La top 5 persoane pe care le urastii=]]]]`

    RăspundețiȘtergere
  3. da dar eu tot nu stiu care este mimi si mai trebuia sa mai treci pe cineva langa ionita

    RăspundețiȘtergere