marți, 21 septembrie 2010

A inceput scoala...


Deeeci...anul pe care l'am asteptat (clasa a8'a MySpace) ...
Anul acesta ar trebui sa invat mult mai bine si sa ma straduiesc mai mult fata de ceilalti ani
MySpace
Ma rog...trecand peste asta...suntem cei mai mari din scoala
MySpace
Siii...putem sa'i dam la o parte pe cei de'a 5'a de pe banca (mi'aduc aminte cand si eu eram ca ei
MySpace) ...dar sa stiti ca eu nu fac asta...mi'e prea mila de ei...dar...pleaca singuri :D
Acum suntem la inceput...asa ca tre' sa dam teste initiale... ma rog...

Partea cea rea din toate astea este ca ma voi desparti de colegi...
Si partea cea mai buna este BANCHETUUUUUUL
MySpace ...


Varul meu lucreaza la o emisiune tv Live :X (online) numita
CrisTV
Nu,nu mi'a cerut sa fac reclama acestui site...dar am vazut si eu vreo 2-3 emisiuni si mi'a placut...deci...daca nu aveti ce face...


Imi pare tare rau ca n'am mai scris...dar...de'...scoala asta
MySpace
Poate daca voi mai avea timp(si sigur voi mai avea :D)...am sa mai scriu

Bye
MySpace

5 comentarii:

  1. mai e un an si toti vom merge pe drumuri diferite vom termina scoala cu o saptamana inainte si dupa aia banchetul dar ne vom mai intalnii

    RăspundețiȘtergere
  2. da...asa este clasa a b'a:x ..chiar daca nu imi place asa de mult la scoala..totusi imi pare rau ca voi termina chiar daca sunt acum la incepu:))(teste initiale asta chiar este raw:(( )
    si mai este inca o parte rea ca pleaca colegi( ca de ex parciu geore) imi pare rau:| dar cu siguranta dpa ce vom pleca la licee diferite ne vom intalni si cu siguranta ca o sa tinem legatura...o sa ne amintim de ceea ce am facut:))...da frum:X

    RăspundețiȘtergere
  3. scz ca plec Doamne acum imi dau seama dupa ce citesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Serhat...ce sentimental poti fi :o

    Mirela...nu'i nimic...dar mai multa atentie data viitoare ;)

    RăspundețiȘtergere