duminică, 27 martie 2011

Micutele de noi :))...

Acum doua saptamani doamne diriginta ne'a pus sa ne gandit la ce vom face de ziua scolii...si noua,mai exact Catalinei,ne'a trecut prin cam sa facem noi 2 rochii una eco si alta...din diverse materialee...doar ca n'am prea avut timp si am facut una...
Nu spun ca ne'a iesit foarte bine..da' nici prea rau :))

Uitati'va :))

Pic 1.
Pic 2.
Pic 3.
Pic 4.
Si dupa ce am terminat de facut rochia am inceput sa facem pe Catalin Botezatu ;))
Eu eram Catalin , Ionela era fotograful ala batran si sexy :))...si Catalina era Next Top Model Romaniaa :))
Mda..."Micutele de noi" :)))
DAARR...
Pana la urma am renuntat la rochie si am facut altceva(va voi spune in postul urmator ce)
Sii..sper sa va placaa :))

Bye
MySpace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu