joi, 23 decembrie 2010

Craciunul la scoalaaa :x...

Pentru ca este ultimul an in scoala...diriga' s'a gandit sa fie un sfarsit de an frumos si un Craciun plin de cadouri...asa ca a trebuit ca fiecare dintre noi sa aduca cate un cadou si ca sa nu ramana vre'unu fara cadou am tras la sort...eu am castigat niste moate(sau cum s'or chema) `pentru par..





























A fost...foate frumos :x...
La sfarsit..a trebuit sa facem 2 concursuri de dans unul intre fete si respectiv intre baieti...
La fete a castigat Larisa...si la baieti Vintila :> :))
Pai...nu prea mai am chef sa mai scriu :-??
Asa ca,probabil,voi mai scrie maine

Bye
MySpace

3 comentarii:

  1. Sooo... Câteva reguli pentru când îţi mai faci poze :))
    1. Scoate bliţul că nu.ţi stă bine
    2. Nu mai încerca combinaţia ochi închişi-limbă scoasă
    3. Dacă mă gândesc mai bine... Nu incerca nicio combinaţie, eşti frumoasă, drăguţă, simpatică şi amuzantă şi aşa :P
    4. Încearcă te rog frumooos să nu îţi mai înşiri părul pe faţa altor persoane XD

    Cam atât... Te aştept şi eu pe blog :>

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragutze pozele si amuzante.nu conteaza ca ai blit sau nu,ca te strambi sau nu,ai iesit frumos in toate si toti ati iesit bine(poze memorabile-nu conteaza cum arati pt k sunt haioase:P)...a si nu stiam ca aveti colega noua,nu mi-ai spus(app,pe beje si l-ai pus primu' :>)

    RăspundețiȘtergere
  3. si va urez Craciun Fericit,tie si fostilor mei colegi si toate dorintele sa vi se implineasca :)

    RăspundețiȘtergere